Σταματά η έκδοση ηλεκτρονικού εισιτηρίου

Οι εργαζόμενοι στα εκδοτήρια ζητούν επίδομα ανθυγιεινής εργασίας

-Με έκτακτη ανακοίνωση το Σωματείο Εργαζομένων ανακοίνωσε την αναστολή έκδοσης του ηλεκτρονικού εισιτηρίου από την Πέμπτη 5 Οκτωβρίου

- Σε προηγούμενη επιστολή ζητούσαν χορήγηση επιδόματος ανθυγιεινής εργασίας στους εκδότες και εκδότριες εισιτηρίων

 

Συμφωνα με το Σωματείο Εργαζομένων ΣΤΑΣΥ, η παύση της έκδοσης ηλεκτρονικών εισιτηρίων θα διαρκέσει έως ότου η διοίκηση της εταιρείας λύσει τα προβλήματα που έχουν προκύψει στην έκδοση τους..

 

Όπως αναφέρουν στην έκτακτη ανακοίνωσή τους:

"Τα προβλήματα όχι μόνο δεν επιλύθηκαν αλλά αφέθηκαν στην τύχη τους και διογκώθηκαν, με αποτέλεσμα η επέκταση της εφαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε όλο το δίκτυο ενώ ήταν «ανοιχτές» οι εν λόγω «πληγές», να παρουσιάσει σοβαρή δυσλειτουργία και μεγάλη ταλαιπωρία των επιβατών με συνέπεια να δημιουργούνται προστριβές του επιβατικού κοινού με τους συναδέλφους.

 Το Σωματείο μας δεν είναι δυνατό να δεχτεί να βρεθούν συνάδελφοι και συναδέλφισσες στο «μάτι του κυκλώνα», επειδή κάποιοι- για δικούς τους λόγους- κωφεύουν εδώ και ένα χρόνο στις προτροπές μας να γίνει διάλογος, ώστε να αντιμετωπιστούν εγκαίρως τα προβλήματα που είχαν εντοπίσει οι συνάδελφοι οι οποίοι γνωρίζουν όσο κανείς άλλος το σύστημα."

 

Ολόκληρη η ανακοίνωση:

Αναστέλλουμε την έκδοση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου από αύριο Πέμπτη 5 Οκτωβρίου 2017

  Συναδέλφισσες - Συνάδελφοι,

  Το θέμα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και η ομαλή μετάβαση του από το χάρτινο, έχει αναδειχθεί εδώ και ένα χρόνο σε ένα από τα κορυφαία ζητήματα της δράσης του Σωματείου μας.

  Γι’ αυτό, πριν ακόμα ξεκινήσει η πιλοτική εφαρμογή στη Γραμμή 1 (πρώην ΗΣΑΠ) ζητήσαμε προφορικά και εγγράφως, από τις αρχές του Οκτώβρη του 2016 (αρ. πρωτ. 90/3.10.2016 έγγραφό μας) να υπάρξει ένας διαρκής διάλογος μεταξύ υπηρεσιακών παραγόντων και των εκπροσώπων των εργαζόμενων για την άμεση αντιμετώπιση των προβλημάτων που εντοπίστηκαν κατά τη δοκιμαστική λειτουργία. Δυστυχώς, αυτός ο διάλογος δεν ξεκίνησε ΠΟΤΕ.

  Γι’ αυτό, αναγκαστήκαμε να επανέλθουμε με νέα έγγραφα, προφορικά διαβήματα ακόμα και δυναμικές παρεμβάσεις, με στόχο να διορθωθούν οι αστοχίες του συστήματος .

  Ταυτόχρονα, απευθυνθήκαμε στους συναδέλφους εκδότες/τριες και ελεγκτές και ζητήσαμε να ενημερώσουν το Σωματείο μας με παρατηρήσεις τους από την πιλοτική χρήση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Οι συνάδελφοι ανταποκρίθηκαν και διαβιβάσαμε στη Διοίκηση τις παρατηρήσεις τους με έγγραφά μας (υπ’ αριθ. πρ. 48/13.6.2017, 54/17.7.2017 και 55/21.7.2017).

  Μάλιστα, επισημάναμε ότι πρέπει άμεσα να εξεταστούν όλα τα εκκρεμή τεχνικά και λειτουργικά θέματα, που είχαμε εντοπίσει, διότι στις 31.7.2017 έληγε η συμβατική υποχρέωση της αναδόχου εταιρείας και στο εξής το κόστος των διορθωτικών κινήσεων θα βάρυνε τη ΣΤΑ.ΣΥ.

  Παρόλα αυτά, τα προβλήματα όχι μόνο δεν επιλύθηκαν αλλά αφέθηκαν στην τύχη τους και διογκώθηκαν, με αποτέλεσμα η επέκταση της εφαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε όλο το δίκτυο ενώ ήταν «ανοιχτές» οι εν λόγω «πληγές», να παρουσιάσει σοβαρή δυσλειτουργία και μεγάλη ταλαιπωρία των επιβατών με συνέπεια να δημιουργούνται προστριβές του επιβατικού κοινού με τους συναδέλφους.

  Το Σωματείο μας δεν είναι δυνατό να δεχτεί να βρεθούν συνάδελφοι και συναδέλφισσες στο «μάτι του κυκλώνα», επειδή κάποιοι- για δικούς τους λόγους- κωφεύουν εδώ και ένα χρόνο στις προτροπές μας να γίνει διάλογος, ώστε να αντιμετωπιστούν εγκαίρως τα προβλήματα που είχαν εντοπίσει οι συνάδελφοι οι οποίοι γνωρίζουν όσο κανείς άλλος το σύστημα.

  Δυστυχώς, οι ίδιοι, που αρνούνται το διάλογο, αφήνουν τα προβλήματα να διογκώνονται, το σύστημα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου να δυσλειτουργεί και οι συνάδελφοι να έχουν εγκαταλειφθεί αβοήθητοι να το «τρέξουν».

Αυτό δεν θα το επιτρέψουμε!

  Γι’ αυτό το Σωματείο μας αφού εξέτασε τη διαμορφωθείσα κατάσταση, αποφάσισε να σταματήσει η πιλοτική εφαρμογή του «ηλεκτρονικού εισιτηρίου» μέχρι την επίλυση των προβλημάτων .

  Αντίθετα, θα συνεχιστεί κανονικά η έκδοση «χάρτινου» εισιτηρίου για να εξυπηρετηθεί απρόσκοπτα ο επιβάτης .

  Σε κάθε περίπτωση είμαστε έτοιμοι, εφόσον κληθούμε, να συμμετέχουμε σε ένα ουσιαστικό και όχι προσχηματικό διάλογο και συνεννόηση, ώστε το «ηλεκτρονικό εισιτήριο» να λειτουργήσει κανονικά και προς όφελος του επιβάτη, των εργαζόμενων και της εταιρείας.

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς

Για τη Διοίκηση

Ο Πρόεδρος                                               Ο Γεν. Γραμματέας

 Ε. Ρενιέρης                                                   Π. Κοντογιάννης                        

 

 

Τι είχε προηγηθεί - Με επιστολή στις 28 Σεπτεμβρίου 2017 ζητούσαν επίδομα ανθυγιεινής εργασίας

 

Συγκεκριμένα, να γίνει πραγματικότητα η δέσμευση των διοικήσεων των συγκοινωνιών της Αθήνας για χορήγηση επιδόματος ανθυγιεινής εργασίας στους εκδότες και εκδότριες εισιτηρίων ζήτησε το Σωματείο Εργαζομένων ΣΤΑΣΥ μέσω επιστολής - Δείτε την εδώ

Στην επιστολή, που έχει ως αποδέκτες τις διοικήσεις του ΟΑΣΑ και την ΣΤΑΣΥ, οι εργαζόμενοι αναφέρονται στην διαδικασία έκδοσης του ηλεκτρονικού εισιτηρίου καταγγέλοντας ότι υπάρχουν σοβαρά προβλήματα τα οποία αντί να επιλύονται, διογκώνονται καθημερινά.

Το σωματείο αναφέρει πως έχει στείλει επανειλημμένα παρατηρήσεις εργαζομένων σχετικά με το ηλεκτρονικό εισιτήριο οι οποίες όμως δεν λήφθηκαν υπόψη. Όπως αναφέρεται, οι εργαζόμενοι έχουν αφεθεί στην τύχη τους και δίνουν μόνοι τους καθημερινό αγώνα χωρίς να λαμβάνουν καν το επίδομα ανθυγειινής εργασίας. Για αυτό το λόγο αποφασίστηκε να κλείσει και το εκδοτήριο εισιτηρίων στο σταθμό της Καλλιθέας.

Τέλος, το σωματείο ζητά διάλογο με τους συγκοινωνιακούς φορείς για επίλυση των προβλημάτων.\

 

 

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της επιστολής:

 

Αριθ. Πρωτ. 68

Πειραιάς, 28 /9/2017

Προς

Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου Ο.Α.Σ.Α

κ. Αναστάσιο Ταστάνη

 

Διευθύνοντα Σύμβουλο Ο.Α.Σ.Α

κ. Ιωάννη Σκουμπούρη

 

Πρόεδρο Δ.Σ ΣΤΑ.ΣΥ

κ. Σταύρο Στεφόπουλο

 

Διευθύνοντα Σύμβουλο ΣΤΑ.ΣΥ

κ. Γεώργιο Θωμόπουλο

 

 

Κοινοποίηση

Γενικό Διευθυντή Λειτουργίας

κ. Νικόλαο Αλεξαντωνάκη

 

Αν. Γενικό Διευθυντή Λειτουργίας

κ. Ιωάννη Στεφανή

 

Διευθυντή Κομίστρου & Ασφάλειας Δικτύου

κ. Σπύρο Μπράτσο

Σχετ. έγγραφά μας: υπ’ αριθμ. πρωτ. 90/3.10.2016, 36/12.5.2017, 42/23.5.2017, 48/13.6.2017, 54/17.7.2017, 57/4.8.2017, 67/27.9.2017

Κύριοι ,

Πριν την τοποθέτηση του νέου συστήματος έκδοσης και έλεγχου εισιτήριων (ηλεκτρονικό εισιτήριο) αλλά και κατά τη διάρκεια της πιλοτικής εφαρμογής, ζητήσαμε κατ΄ επανάληψη να υπάρχει ένας διαρκής διάλογος για να εξετάζονται όλα τα ζητήματα, που ανακύπτουν.

Παράλληλα καλέσαμε όλους τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες εκδότες/τριες να καταγράψουν τις παρατηρήσεις τους κατά τη δοκιμαστική λειτουργία του νέου συστήματος.

Οι συνάδελφοι ανταποκρίθηκαν, ενημέρωσαν το Σωματείο μας και σας διαβιβάσαμε τις παρατηρήσεις τους με τα υπ’ αριθμ. πρωτ. 48/13.6.17, 54/17.7.2017 και 55/21.7.2017 έγγραφά μας.

Χρειάστηκε δε να κάνουμε και δυναμική παρέμβαση, η οποία απέφερε συσκέψεις μεταξύ ΟΑΣΑ και ΣΤΑ.ΣΥ και Σωματείων.

Ωστόσο, αν και επισημάναμε τα προβλήματα κατ’ επανάληψη, προφορικά και με σειρά εγγράφων διαπιστώσαμε αδράνεια για την αντιμετώπισή τους, αλλά και για την έναρξη του αναγκαίου διαλόγου.

Επειδή:

  • το σύστημα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου συνεχίζει να έχει μεγάλα προβλήματα και αντί να επιλύονται διογκώνονται καθημερινά
  • το σύστημα λειτουργεί χάρη στις προσπάθειες των εκδοτών και των εκδοτριών που έχουν αφεθεί στη τύχη τους και δίνουν καθημερινό αγώναχωρίς καν να λαμβάνουν το επίδομα ανθυγιεινής εργασίας. Να σημειωθεί ότι η χορήγηση του επιδόματος ανθυγιεινής εργασίας στους εκδότες/εκδότριες αποτελούσε δέσμευσή σας αλλά μέχρι σήμερα δεν έχει υλοποιηθεί.

Έτσι υποχρεωθήκαμε σήμερα να διακόψουμε την λειτουργία του εκδοτηρίου στο σταθμό της Καλλιθέας.

Σας ενημερώνουμε δε, ότι εάν δεν ξεκινήσει τώρα διάλογος για την αντιμετώπιση των προβλημάτων του νέου συστήματος είναι βέβαιο πως θα αναγκαστούμε να προχωρήσουμε σε ανάλογες παρεμβάσεις και στα εκδοτήρια άλλων σταθμών, παρ΄ όλο που κάτι τέτοιο δεν αποτελεί επιλογή μας.

                                      Για τη Διοίκηση

   Ο Πρόεδρος                                                                             Ο Γεν. Γραμματέας

 

Ε. Ρενιέρης                                                                             Π. Κοντογιάννης