400.000 ευρώ για την προβολή του Μετρό Θεσσαλονίκης!

Την προηγούμενη εβδομάδα στις 23/1/2019, το Διοικητικό Συμβούλιο της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ, ενέκρινε τη δαπάνη επικοινωνιακής προβολής και παραγωγής οπτικοακουστικού υλικού για το έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης ύψους 400.000 ευρώ για το 2019.

 

Πιο συγκεκριμένα, διαβάζοντας την έγκριση δαπάνης που αναρτήθηκε στο Διαύγεια, το ποσό αυτό θα κατατμηθεί ως εξής: 

 

  • 150.000 ευρώ σε τηλεοπτικούς σταθμούς, με το 30% του ποσού να διατίθεται σε περιφερειακούς σταθμούς (45.000 ευρώ)
  • 30.000 ευρώ σε ραδιοφωνικούς σταθμούς, με το 30% του ποσού να διατίθεται σε περιφερειακούς ραδιοφωνικούς σταθμούς (9.000 ευρώ)
  • 110.000 ευρώ στον έντυπο τύπο, με το 30% του ποσού να διατίθεται στον περιφερειακό τύπο (33.000 ευρώ)
  • 110.000 ευρώ για την κατασκευή νέας ιστοσελίδας, την προβολή του έργου στα ηλεκτρονικά ΜΜΕ και την παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού

 

Δείτε την έγκριση δαπάνης όπως αναρτήθηκε στη Διαύγεια:

 

 

Το πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής για το έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης, θα χρηματοδοτηθεί από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» ΕΣΠΑ 2014-2020.