Όταν ο Τσίπρας έλεγε για τον Τραμπ: Να μη μας βρει και αυτό το κακό

Τώρα τον ψάχνει να μιλήσουν στο τηλέφωνο

Σε προχωρημένο στάδιο βρίσκονται οι επαφές ανάμεσα στην Αθήνα και την Ουάσιγκτον για την τηλεφωνική επικοινωνία ανάμεσα στον νέο πρόεδρο των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ και τον Έλληνα Πρωθυπουργό, σύμφωνα με πληροφορίες της Καθημερινής. 

Στόχος θα είναι να διευκρινιστούν ορισμένες λεπτομέρειες για τη στάση των ΗΠΑ επί της νέας διοίκησης σε σειρά θεμάτων που, έως αυτή τη στιγμή, παραμένει ασαφής.

 

Στο βίντεο ο Αλέξης Τσίπρας ένα χρόνο πριν, όταν έλεγε για τον Ντόναλντ Τραμπ "Ελπίζω να μη μας βρει και αυτό το κακό".

Καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς...