Πώς ο ΣΥΡΙΖΑ οργανώνει "αντιδράσεις" στα social media

Πόσο αυθόρμητα είναι τα angry faces στη σελίδα του Πρωθυπουργού και άλλες μαζικές αντιδράσεις που βλέπουμε τις τελευταίες μέρες στα social media;

 

Η απάντηση είναι ότι οι αντιδράσεις δεν είναι καθόλου αυθόρμητες. Πρόκειται για ένα οργανωμένο σχέδιο του ΣΥΡΙΖΑ μέσα από κλειστές ομάδες στο Facebook.

 

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η σελίδα "άξονας ΣΥΡΙΖΑ".

 

 

Πρόκειται για μια κλειστή ομάδα που κάποιος χρειάζεται έγκριση για να γίνει μέλος.

 

Παρότι η πρόσβαση είναι ελεγχόμενη, στο twitter διέρρευσε η ανάρτηση ενός μέλους που προτρέπει τους υπόλοιπους "να κάνουν 2ο λογαριασμό στο facebook με άλλο όνομα και να πάρουν τα sites με τη σειρά" - προφανώς για να γράψουν σχόλια.

 

Συνεχίζει καλώντας "όλους τους φίλους στην επίσημη σελίδα του ΣΥΡΙΖΑ ώστε να φτάσει 200.000 από 100.000 που είναι σήμερα.

 

 

 

Άλλες χαρακτηριστικές αναρτήσεις σε ομάδες:

 

 

 

Και στο twitter:

 

 

 

 

Η σελίδα "άξονας ΣΥΡΙΖΑ" με τα 18.000 μέλη δεν είναι η μόνη.

 

Έχουν δημιουργηθεί δεκάδες ομάδες, άλλες κλειστές και άλλες ανοιχτές μέσα από τις οποίες οργανώνονται τα μέλη και οι φίλοι του ΣΥΡΙΖΑ.

 

 

 

Οι πρακτικές αυτές μόνο νέες δεν είναι για τον ΣΥΡΙΖΑ.

 

Όλοι θυμούνται ότι στην Κουμουνδούρου είχε οργανωθεί ομάδα για τα social media υπό τον Γιώργο Κυρίτση.

Τα μέλη μάλιστα παραδέχονταν ότι τσακώνονταν ηλεκτρονικά με συντονισμό.